A hatékony alakformálás eszközei

Posted on Updated on

Ha csinos alakra vágyunk, akkor igenis oda kell figyelni arra, hogy mit eszünk nap mint nap. Ehhez elengedhetetlenné válik a teljes kiőrlésű kenyér fogyasztása is. A hagyományos fehér lisztből kenyeret olyan teljes kiőrlésű vagy tönkölybúzából készült kenyérre kell lecserélni, aminek a segítségével a vércukorszint egyenletesen emelkedik fel, így nem okos éhségérzetet. Az alakformálás alapját a zöldségek adják meg, hiszen sok bennük a rost. Ezek segítségével méregtelenítünk, gyorsítjuk az anyagcserét. Grillezve és párolva, esetleg nyersen fogyasszuk el.

alakformálás
alakformálás

Az alakformálás során nem kell lemondani az édességről sem, sőt, a töltetlen fekete csokoládé magas kakaótartalommal bátran fogyasztható. Az alakformálás étrendjének kialakításánál, ne feledkezzünk meg a hüvelyes növényekről sem. Nagyszerű fehérjeforrást tudnak biztosítani és kiegyensúlyozzák a vércukorszintet. Magas rosttartalmuknak köszönhetően, csökkentik a szervezet koleszterinszintjét. A tej, tejtermékek és főleg a savanyított tej kifejezetten ajánlott, hiszen sok benne a probiotikum, így ha fogyni szeretnénk, bátran iktassuk be a mindennapi étrendbe.

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.