3 lépés, ami SOHA nem maradhat el webshop indítás előtt!

webshop indítás

Mire figyelj webshop indítás előtt?

Van néhány rendkívül fontos lépés webáruház nyitás előtt, amikkel annak jövőjét határozhatjuk meg. Ez időbe és munkába kerül, de mindenképpen megéri, mert rengeteg probléma megelőzhető és jó előkészítéssel évekre működővé tehető a webáruház. A Viltor weboldalán külön kitérnek erre. Először is nagyon fontos, hogy tisztázzuk magunkban, nekünk való-e a webáruház indítás.

Tudni kell, hogy ebbe sokan belekezdenek, de nem lesz mindenki sikeres. Tisztában kell lenni azzal, hogy egy sikeres webáruház sok tanulást és kitartást igényel. Azoknak ideális lehetőség, akik korábban már végeztek valamilyen vállalkozó tevékenységet, alapvetően kereskedő szemléletűek, módszeresek és kitartóak.

Lényeges, hogy a jövőbeni online kereskedő tudjon döntéseket hozni keresleti-kínálati, bevételi-kiadási szempontok alapján. Megfelelő tartalékkal is rendelkezni kell, hogy túlélhessük a webáruház indítás kezdeti, felfutási szakaszát. Legyen elég elszánt ahhoz, hogy ezt a munkát éveken keresztül végezze.

Elengedhetetlen lépés a piackutatás

Sajnos, a kezdő webáruház tulajdonosok gyakran átugorják a piackutatás lépését, pedig ezt egyáltalán nem volna szabad. A webshop elsődleges és legfontosabb hivatása az, hogy profitot termeljen a tulajdonosának. Igen ám, de nyereség csak akkor lesz, ha ismerjük a webáruház indítással és üzemeltetéssel kapcsolatos kiadásokat, valamint tudjuk, hogy az adott piaci környezetben mekkora keresletre és árrésre számíthatunk.

Nyilvánvaló, hogy egy kisvállalkozásnak korlátozottak a piackutatási lehetőségek, de néhány lépést azért csak el lehet végezni. Például felderíthetjük a konkurenciát úgy, hogy rákeresünk a böngészőben a termékkörünk néhány jellemző termékére.

Érdemes feljegyeznünk, hogy mely cégek forgalmazzák ezeket a termékeket, majd nézzük meg, hogy az adott vállalkozásoknak mekkora árbevétele volt. Az ismerőseink között is feltérképezhetjük azt, hogy lenne-e kereslet a termékeinkre. Feltérképezhetjük továbbá, hogy a Google keresőben van-e érdeklődés a termékre.

A webshop indítás költségei

Számtalan indítási és üzemeltetési költsége lehet egy webshopnak. Sok tényezőtől függ a végösszeg, de az kijelenthető, hogy mindenki keresi a leginkább költséghatékony megoldást. Érdemes a saját webáruház készíttetés helyett, a kölcsönzés lehetőségét választani, ami jóval alacsonyabb kezdeti összeget takar.

A Viltortól bérelhetünk webáruházat, ami mindössze havi néhány ezer forint kiadást jelent. A bérelhető webshopok minden szükséges webáruház funkciót tartalmaznak, ráadásul a szakembereknek szinte minden héten vannak új fejlesztései, amikkel nem csupán az áruházak megjelenése lesz korszerűbb és szebb. A kereskedő többféle fizetési és szállítási módot kínálhat a vásárlóinak, bérelt webáruházát reklámozhatja újabb marketingcsatornákon vagy gyorsíthatja a mindennapi számlázási, logisztikai munkát beépített automatizmusokkal.

Itt nincsenek eltérő tudású csomagok, a webshopba minden jelenlegi funkció és jövőbeni fejlesztés automatikusan beépítésre kerül, költségek vagy a bérleti díj emelése nélkül.

További bejegyzések