A kezdeti időszakban nem volt igény a telefonközpont használatára, mivel a készülékek egy az egyben tudtak kapcsolódni egymáshoz. Azonban hamar kiderült, hogy ennél többre van szükség. A több készülék hálózatba állítására, az információk gyorsabb megosztására lett igény, így merült fel a telefonközpont gondolata.
Első alkalmazása a tőzsdén volt, illetve bankoktól érkező riasztásokat továbbított és telefonbeszélgetéseket is lehetett rajta bonyolítani. A hivatalosan is először használt telefonközpont Amerikában volt, de azóta a technika fejlődésével rendkívüli teljesítményre képesek a mai analóg és digitális készülékek. Webshopunkban nagy választékot talál, az igényeinek megfelelően több analóg fővonal és hibrid mellékvonal fogadására képes berendezés várja. Talál a kínálatunkban telefonközpontot akciós csomagban, ami tartalmazhat rendszertelefont.
Használt termékek szintén fellelhetőek igen kecsegtető áron. Szinte bármelyik készülék opcionálisan bővíthető, sőt, kapunyitási funkcióval is ellátható.