A BMW nem hiába tartozik a legkeresettebb és legnépszerűbb verdák közé. Mindegyik modell szinte verhetetlen a teljesítményben és a külsőben. Nyilván mindkettő, főleg az utolsó, még inkább kiemelhető a megfelelő eszközökkel. Négy darab BMW felni biztosan segít abban, hogy az utcán magárra vonzza a tekintetek a verda. Bármennyire is az esztétikumról szól manapság a keréktárcsa, nem árt tudni, hogy más tulajdonságokat is szükséges figyelembe venni azért, hogy ténylegesen jó döntést hozzon az ember. Az egyik leglényegesebb jellemző a BMW felni kelléknél az a névleges szélesség. Ezt colban mérik. Ekkor már nem csupán az egész értékekkel kell számolni, hanem a felesekkel is, sőt, gyakran a negyedesekkel egyaránt.
Amíg az átmérőnél kétségtelenül az volt a mérvadó, hogy kizárólag akkora abroncsot rakhat fel a BMW felni tartozékra a tulaj, ami passzolt is ahhoz, a szélességnél nagyobb teret kap. A gumi rugalmas oldalfala miatt szét vagy össze lehet húzni a felnin a tömítő peremet. Emiatt pedig több centivel szélesebb vagy keskenyebb abroncs is feltehető a BMW felni eszközre. A Kia alufelni beszerzésekor is szükséges ezeket a tulajdonságokat figyelembe venni. Egyeseknél gondot okoz az ET, vagyis a német Einpresstiefe rövidítés. Valamilyen oknál fogva ez a német kifejezés terjedt el, ezért az autótulajdonosoknak és a szakembereknek is hozzá kell szokniuk. Az átmérővel és szélességgel csak a keréktárcsa palástjának a méretét lehet tisztázni. A Kia alufelni és persze minden egyes más keréktárcsa esetében az is nagyon lényeges, hogy a kerékágyra miként kerül felfogatásra. Ennek pedig az első jellemzője az ET. Ezt milliméterben szokták megadni, és a palást középvonala és a felfogatási sík közötti távolságot takarja. Érdekességként megjegyezhető, hogy ez még negatív is lehet, abban az egyáltalán nem gyakori helyzetben, amikor a felfogatási síknál kijjebb esik a középvonal. Számtalan egyedülálló Kia alufelni vásárolható meg az Alu-Felni webboltban, ahol nemcsak a kiváló nívó csal mosolyt a kuncsaftok arcára, hanem a reális árak is.